صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

تهران با وجود جاذبه های فراوان در جذب گردشگر موفق نبوده است

   بررسی وضعیت گردشگری در سایر پایتختهای جهان نشان می دهد که تهران با داشتن هـــتلهای زیاد تا کنون نتوانسته در جذب گردشگر داخلی و خارجی موفق باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین جعفری مدیر یکی از شرکتهای دفاتر خدمات مسافرتی در تهران که اقدام به راه اندازی تورهای شبانه گردشگری می کند، گردشگری داخلی در ایران را تنها معطوف به کیش و مشهد و شمال دانست و گفت: نقاط دیگر کشور نتوانسته اند سـهم بسزایی در جذب گردشگر داشته باشند.

  وی افزود: این را می توان به راحتی از تعداد هتلهای موجود در هر شهر فهمید، چرا که کیش و مـشهد پر از هتلهای مختلف است  اما در بسیاری از شهرها مانند سنندج فقط دو هتل داریم.

جعفری تصریح کرد: بررسی وضعیت گردشگری در سایر پایتختهای جهان نشان می دهد که تهران با این هـــمه هـــتل تا کنون نتوانسته در جذب گردشگر داخلی و خارجی موفق باشد. در واقع ما در تهران جذابیت زیادی برای گردشگر ایجاد نمی کنیم و برنامه های مفرحی نداریم.

وی با بیان اینکه دستگاهای متولی طی سالهای اخیر تلاش زیادی برای جذب گردشگر برای شهر تهران داشته اند و شرکتهای مــسافرتی نیز برنامه های متنوعی برای گشــتهای تهران ارائه کرده اند افزود: داشتن راهنمایان تهرانگردی حرفـه ای کمک زیادی به برگزاری تورهای تخصصی تهرانگردی می کند.
منبع: خبرگزاری مهر

نظرات 1 + ارسال نظر
unzip پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 15:14 http://www.kajkar.ir

salam dige nemiyay be ma sari bezani

man weblogo tatil kardam ba bacheha ye site rah andakhtam age khasti
mese ghablana tabadole link konim biya khabaram kon
bye
unzip

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد